Im alive

Jag lever, tro det eller ej;) haha klarade mig fin fint, dock stupade jag igår framför tvn var inte lite trött va..
Idag står match och jobb på schemat, hunnit sitta här i några timmar inget sålt hittils, bara massa sjukt bra återkomster som jag verkligen håller tummarna för..

Match idag mot kropps, börjar typ kvart i åtta säg att vi är klar sisådär 9 sen ska man åka hem på kvällen också tippar på att vara hemma 10 halv 11 sisådär, vem sätter en match 8 på en vardag uppe i uddevalla? Helsjukt, tycker iallafall jag, tänker dom inte på att folk faktiskt kliver upp tidigt om dagarna så jag kan ju säga såhär om jag kommer till jobbet imorgon och ser ut som att jag dött och sen uppstått från det döda ja då vet ni varför..

Nu ska jag fortsätta jobba, ha en bra dag på er allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0