Im yours

Sitter och lyssnar på im yours live version av Jason Mraz, får tillbaka så himla mkt minnen när jag hör den..Jag tänker på somrarna, mina bästa någonsin, då allt bara var och varenda dag var guld..
Jag saknar den tiden, jag önskar jag kunde gå tillbaka, spola tillbaka tiden och vara där för en stund och bara njuta av tiden man fick med både Hanna och Erock, när vi hade som roligast och verkligen ta dagarn för vad dom är, leva för dagen och inte för framtiden..Utan ta varje dag för vad den är

Man tar ofta folk förgivet, för dom kommer ju "alltid" att finnas där eller ja det är ju vad man tror för det skulle ju inte funka om man gick runt och trodde att alla skulle försvinna från ens liv, men nu när jag sitter här i efterhand med några erfarenheter rikare ja då skulle jag aldrig tagit någon förgivet.. Jag skulle ha gjort varje dag till den bästa dagen och framförallt levt i dagen och inte i framtiden om ni förstår vad jag menar?

Erock och var verkligen en sån person, han levde för dagen inte för framtiden.. Det var en människa som verkligen levde livet till max och framförallt så var han en riktig vän en som stod där för en när som..om det nu var så att jag ringde mitt i natten helt förtvivlad ja då skulle han suttit uppe hela natten med en bara för att få en glad igen eller iallafall prata om det, nu var det ju så att han alltid fick en glad igen vettetusan hur han gjorde men så var det..

åter till låten Im yours, den spelades på Erocks begravning så den ger en både bra och dåliga känslor, men när jag tänker efter så varje gång jag hör den faktiskt helt knasigt men så känner jag mig lugn igen, en stund då jag bara kan koppla bort allting och leva i det som var..

Jag tänka mig att du sitter där någonstans och kollar på mig och tänker " Emma för fan, var inte sån jävla mes, kom igen nu, ryck upp dig det kommer ordna sig" Det kanske är så jag borde tänka ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0