Neverending dream

Sitter hemma just nu och stinker asäckel, ni vet när man stekt pannkakor och bacon så blir det sånt där os runt omkring en och det gillar jag inte alls, tänker slänga mig i duschen snart faktiskt för det här är inte alls trevligt :S

Lyssnar på massa gamla låtar som jag lyssnat på tidigare, får massa minnen tillbaka också som man ofta kan sitta och skratta åt..

Igår blev en lugn kväll, Emma frida och Sofia gick ut men jag orkade inte..hade inte alls lust till det så den här helgen får bli en lugn helg dessutom har jag match imorgon så den måste man ju va pigg till:)

Emma duschar just nu och jag tar det bara lugnt, är faktiskt trött konstigt nog .. Myskväll igår var det, var på sånt där lugnt humör hur skönt som helst, borde ta fram det oftare faktiskt..

Nu ska jag dra mig, hade så gott idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0