Nice day

Now im home again..
Har haft en väldigt skön dag och det måste noteras eftersom de flesta dagarna ser likadana ut..Har tagit det lugnt på morgonen, vaknade vid 11 och sov som en stock verkligen hur skönt som helst:) Sedan tog jag mig hemåt för att göra mig i ordning, fixat lite smått och gott..
Åkte sen in till stan för att möta upp Sofia, vi strosade omkring lite grann, köpte mig en ny sminkväska, behövdes med tanke på att allt mitt smink tydligen bara går sönder, så investerade i en riktigt bra :)

Sedan blev det att vi tog oss till Jensens och åt lite god mat, pratade massa och hade allmänt trevligt:) Sedan blev det en chai på det också..

Sen hemåtfärd, sitter här och bara tar det lugnt just nu.. får se vad resterande delen av kvällen har att erbjuda, hoppas ni också har haft en bra dag:) Nu ska jag kila..Ses..



Kommentarer
Postat av: Anonym

sova till 11..=0..herregud!!ja jag kommer inte ens ihåg när jag sovit så länge..måste va 20 år sedan sist..:/...sov gott gumman..kram mamma

2009-11-05 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0