Ont, ont..ONT

Jag har ONT överallt i princip och på allt detta så äter jag pencillin, weeei..tycka synd om sig själv kvällen
Jag har ont i vaderna, i knät, i ryggen, i armbågen, i bröstet och i huvudet kunde min kväll blivit bättre? Sen gör det inte saken bättre att jag är DÖTRÖTT..
Så vet ni vad jag hade faktiskt tänkt gå raka vägen till sängen efter det här inlägget orkar inte hålla uppe ögonen en minut till och jobb på detta imorgon då..

Jag BEHÖVER EN MASSAGE..

Vet ni vad, jag är faktiskt ingen sån här gnällig liten människa som jag är ikväll ,detta inlägget baseras ENBART på trötthet så ni vet..bra att upplysa om sådant..

Tomorrow..jobb, träning och sen ska jag pröva på att göra en ny rätt jag blev tipsad om idag, some Pasta Carbonara fast hemmagjord, mumma:)

Nu ska jag sova mina vänner, mer av mig får ni tyvärr inte ikväll .. too tired, Gonatt med er, sov gott dröm fina drömmar..prata inte i sömnen som jag gör;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0