Russian Roulette

Den låten med Rihanna är grym, den går verkligen på repeat här hemma..
Sitter och väntar på att Emelie ska hämta mig, ska till idrottshallen för match:) Hoppas på vinst idag igen, eller hoppas och hoppas såklart ska det bli vinst..

Har just käkat, packat väskan och ska alldeles snart ta mig utåt:) Gårdagen var trevlig, mycket skratt om inte annat..håller på att ladda upp filmerna från igår så det kommer nog troligast någon nu ikväll så får ni se..
fast tror det var roligare när man var med faktiskt, lite internt men iaf..

Dagens planer är väl match och ta en lugn kväll hade jag tänkte, har inte så mycket energi till annat..film någon ikväll kanske? Lär väl se vad som händer..

Hoppas ni har haft en bra helg, det har iaf jag haft och hoppas den kan toppa lite idag också så blir den nog ännu bättre..

SES:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0