Sthlm

Idag tar jag tåget till sthlm, ska bara hoppa in i duschen och göra mig i ordning sen börja dra mig inåt centralen, tåget går 10:02 eller något sånt, har just packat färdigt och så ..Är verkligen dötrött kommer nog sova i princip hela resan, synd bara att det inte finns sängar på tåget det skulle inte sitta helt fel just nu känner jag ..

Vann igår också, gick bra fram tills jag gjorde illa tummen och nu har asont:S hoppas den iallafall är i rörelse snart, utan tumme blir saker och ting svårt..

Blir att bo hos Linn, ska bli kul att träffa henne igen:) inte så ofta man ses så det ser jag verkligen framemot, ser framemot dessa dagar verkligen kommer att vara fullt upp hela tiden, pink kommer nog vara grymt det med..

Jossan skulle också dit hörde jag, får se till att ses där.. kul:D

Nu ska jag packa ihop datorn också och så.. ni får ha en riktigt bra dag för det kommer jag att ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0