Super Trouper

Sitter och sjunger singstar just nu hemma hos Paues, alltid lika kul..hahahahahha håller på att DÖÖÖ av skratt just
nu min mage dööör.. hahahaha
Lägger upp klipp imorgon när jag kommit hem och så, ni kommer då förstå vad jag menar, får filma det här ärligt:P

Får se vad vi hittar på resten av kvällen men något roligt blir det kan jag lova.. Hur kan man inte ha roligt i Kungälv, typ gå vilse, ligga på parkeringar, klättra i staket, malt&humle, springa ..Ja det går att göra i princip allt skulle jag tro, fast sen får man ta konsekvenserna dagen efter och det tänker jag inte jag imorgon så jag håller mig till Singstar denna kvällen tror jag faktiskt..

Vet ju iaf en person som kan pusta ut nu;)

Nu ska jag kila. ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en fin helg=)..kraam mamma

2009-11-14 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0