Teknik

Satt nästan nyss på bussen till Kungälv och så sätter jag mig brevid en liten kille som jag skulle uppskatta var kring 7-8år, såg iaf så liten ut:) Satt han där och pillade på sina telefon så slänger jag dit en blick och ser att killen sitter med en iphone och sitter inne på Facebook och skriver massor så tänker jag såhär? inte tusan satt jag med en av de senaste mobilerna i handen och på någon community när jag var 7-8år, då var jag ute och lekte med mina kompisar och gjorde sånt man gör när man är 7-8år, då slog det mig vart är vi på väg egentligen?!

Helkul tanke när jag väl satt på bussen hit, var bara tvungen att skriva detta eftersom jag ansåg det vara ganska fascinerande trots allt..

Har bara jobbat idag, än en dag som ser ut som alla andra dock ingen träning och det var skönt.. Ingen bra jobbdag idag heller men imorgon ja då smäller det, dags att ta mig i kragen detta fixar jag..

Natalie och jag gick även till någon konstig butik idag, den var helkul, bjöds på massa gott där inne iaf och hittade massor av roliga saker där inne, saker man inte hittar typ någon annanstans, passade oss fint att prova massa roliga hattar och sånt krims krams..

Nu ska jag snart sova, är dötrött verkligen, behövs sömn tills imorgon tro mig det kommer vara full rulle hela dagen + kvällen + natten.. hur ska detta gå? Kan jag bara berätta på lördag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart inser du att du måste hoppa över träning efter arb..och ÄTA..och sen SOVA..kroppen behöver sova ibland;)kraam mamma

2009-11-26 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0