Thats right

Sitter just nu hemma och väntar på att Emma ska ta sig hit.. Hon är framme i götlaborg om ca 30 min, behövs lite inhandling av mat och sådant behövligt, Frida kommer nog också hit blir att ta en fika här hemma hos mig, tänka sig jag fikar hemma:P Men jag och Emelie har en liten deal eftersom vi har stora planer så det behövs verkligen följas..

Det är inget bra på tv nu och jag är SÅÅÅ uttråkad för tillfället, har heller ingen bra film här, what to do about that problem? Jag är verkligen en sån där människa som gärna tar det lugnt om dagar och sen på kvällen vill jag helst ha något att göra eller ha någon att umgås med, kvällar är jobbiga tider på dygnet tycker jag verkligen..

De kan lätt bli sentimentala eller bara helt enkelt tråkiga..Thats me ..just me and my thoughts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0