To be more like me and less like you

Sitter hemma just nu, har städat och varit och handlat på Ikea och på Coop lite nytt som jag behövde hit till lägenheten, hunnit göra pasta gratäng också så nu har jag massor av goda matlådor till veckan och jag behöver inte bekymra mig för att inte ha någon lunch..
Hur skönt som helst ju...

Har även hunnit med tvätt och disk och nu sitter jag och bara tar det lugnt, köpt hem lite glögg och så tänkte jag mysa till det sådär extra faktiskt, det blir nog bra tror jag:)

Dryg?! ja vad ska man säga, tycker det är lite lågt faktiskt..men vatusan alla tänker ju inte lika så det är väl såhär det blir då ..

Nu tänkte jag lägga mig framför tvn en stund, sen plocka upp tvätten och koka lite glögg då..Vad har ni för er en lördagskväll? Jag är jätte sugen på att göra någonting men vad ?! Ingen bra fantasi idag heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0