Vad less

jag blir på sånt här, detta är tredje gången jag skriver detta inlägg..datorn cpar sig hela tiden och tack för att den cpar sig när jag i princip är klar med den också, tur att mitt tålamod är bättre idag än vad det brukar vara för annars skulle datorn legat på golvet vid detta tillfälle..

Hur som helst ska jag snart börja köra hemåt, behöver duscha och göra mig i ordning lite kan inte gå runt omkring som ett troll hela dagarna, ni vet göra sådana saker man behöver göra ibland, bli ren och så:P Måste ordna mina stackars naglar också som fått lida pga min trötthet, jag brukar inte vara såhär trött som jag varit denna dagen..

Har sovit i princip hela dagen, somnade till och med till andra halvlek mellan Alingsås och zagreb, vem gör det? Är ju en kul match att se, men kunde inte rå för det jag bara däckade.. har sovit till och från hela dan.. kanske behövde det, men nu har jag iaf piggnat till och tänkte faktiskt försöka fixa lite saker nu när jag ändå är på språng och så:)

Så ska kanske inte sitta här i evigheters evighet, ska packa ihop mina saker dra mig hemåt en snabbis och sen återkommer jag för jag kommer ändå ha en hel del tid över här ser det ut som ikväll eftersom mina planer ändrades rätt snabbt tråkigt nog :/

Någon som har tid över för mig en lördag kväll ? Alla har massa planer förutom stackars mig så nu vettefanken vad jag tänkte hitta på, men är sugen på något iaf, inte bara sitta en hel helg ju..?;)

Ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0