Where do I work?

Det händer massor just nu känner jag, ni hänger inte riktigt med i mitt liv känner jag så tänkte dela med mig lite ändå :) Har ju tidigare bara haft vikariat på hemtjänsten och på ett dagis i Ullstorp (Kungälv) och trivts väldigt bra helst på hemtjänsten med alla mina söta tanter man får gå till, saknar dom faktiskt måste jag erkänna ..har fortfarande kvar mina vikariat som jag ibland kommer gå till under helger och så när jag vill få in lite extra pengar

Men nu är det ju så att jag fått jobb, tack vare "tigern" hur snällt som helst verkligen, så blev ett sälj jobb på Insales heter dom, Jossans pojkvän jobbar där nämligen så det är där jag befinner mig nu för tiden, eller ja började i måndags och se där har faktiskt gått rätt bra för mig ändå..
Fick in tre idag hur skönt som helst, bara att fortsätta såhär så kommer det kanon verkligen ..

Vem du nu är som kommenterade känner du att du fått svar på din fråga?:)

Nu är jag verkligen super trött, håller på att tvätta ska snart laga mig lite TACOOOOS men hade först tänkt ta mig en powernap behövs verkligen känner jag för att få tillbaka lite extra energi..
Har ni haft en bra Torsdag? Fredag imorgon, hur skönt är inte det?

Vi ses och hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0