who knew

Jag är faktiskt rätt trött och det har ju sina förklaringar, inte sovit tillräckligt på några dagar har tyvärr inte blivit så mkt sömn som jag hoppats på men däremot har veckan varit helt underbar..
För det första har jag hunnit träffa Linn och det är alltid lika trevligt, dock blev det ju en kort visit nu sen har jag hunnit vara på Pink som inte ens går att beskriva hur bra det var, helt galet så alla pengar som är satt på den konserten var VÄL värda..
Bästa låten var ju såklart Who knew men det är nog mycket också för att jag kan relatera till den, det är nog så med många låtar..låtar man kan relatera till blir mycket bättre..

Jag kan inte mer än att tycka att Lady gaga är sjukt bra, den här nya låten slår ju allt


Bad Romance


Idag kommer Emma till mig också, saknat henne as mycket så ska verkligen bli sjukt kul:) Behöver lite av Bergströms andan här hos mig just nu känner jag, få tillbaka lite energi i livet, men allt börjar kännas väldigt bra just nu, visst alla har svackor ibland mina kanske blir störra än andras när de väl kommer men jag behöver bara hitta tillbaka så ska allting bli bra:)

Hitta tillbaka till den där Emma som jag är:P Det löser jag ska ni se..

Haha glömt skriva det här, var det roligaste..Evermore (förbandet) hadeen logga med ett T på så sen nere på ståplatserna så går det en lång väg som de satt ett T på, säger Emelie såhär
Vad är det med alla dom här T:an
Så säger Emma Sidenmark vadå Emelie varför vill du ha TE?
Haha inte alls med i våran diskussion..

Det är lite internt det där men det var kul när hon sa det..

Nu ska jag vila en stund tills Emelie ringer och vi ska på mässan, vi ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0