All of your life..

But there ain't no handbook
You're on your own
Got no instructions
When it comes to love



Don't be scared to try again
You can rest upon a chance

Sitter hemma nu efter en heldag ute på stan, först hämtade Nicole upp mig och vi körde till stan, hämtade upp Jonas sedan sen blev det att de skulle shoppa kläder till honom så jag ringde upp Emma som kom in till stan och käkade frukost sisådär vid 12 med mig, sen har vi promenerat runt stan lite, hittade ett par byxor, primer och ett armband, lyckad dag helt enkelt..
Nu sitter jag här hemma och väntar på att Nicko och Emma ska komma förbi, tror det blir en hel bra kväll faktiskt känner det på mig..tiptop:)

Har just duschat och nu tänkte jag sätta på lite go musik och göra mig i ordning, hoppas ni har en bra lördag kväll, lelle vi syns på fikan imorgon;) Weei..

Demi lovato - Here we go again..Listen..

http://open.spotify.com/track/5aCXn0FoBsHBXUZgqEqYo8



Jag är en fundersam människa, på både gott och ont.. Just nu vettefasiken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0