back

Jag är tillbaka i min lägenhet nu, kom just in, satte på tvn och orkar faktiskt inte packa upp just nu.. det känns otroligt jobbigt packa går bra men packa upp är ännu värre..så jag låter det ligga förtillfället..

Så det ser ut att bli en lugn kväll ikväll istället, går en riktigt bra film på 5an som jag redan sett men den är nog värd att se igen tror jag, sen imorgon kommer lelle och hämtar upp mig så det blir en massa prat i bilen imorgon:)

Just nu känns det såhär, sa det till holmberg också, jag vill bara köpa mig en flygbiljett någonstans och bara åka, åka iväg från allting och bara vara skulle inte sitta helt fel men nu är det ju så att man måste jobba också så det går ju inte så bra heller..men man får ju alltid fantisera lite grann skadar ingen..

nu ska jag fortsätta kolla filmen, hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0