Black and gold

Cause if you’re not really here
Then the stars don’t even matter
Now I’m filled to the top with fear
That it’s all just a bunch of matter
'Cause if you’re not really here
Then I don’t wanna be either
I wanna be next to you
Black and gold, black and gold



Kom alldeles just hem från jobbet, jag hade en riktigt bra förmiddag faktiskt rätt lugn men ändå är jag helt slut i kroppen, är inte riktigt frisk, är hur täppt som helst och jag glömde dessutom nässprayen hemma :/ måste kolla så inte jag också fått feber, är helt galet slut ..
Får se hur jag orkar med löp och handboll later, bara bita ihop ..
Fick även jobb på Fredag så det var ju skönt, bra att få ihop lite jobbdagar nu

Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0