En trött Emma

Det är verkligen en trött Emma som sitter här ikväll, dagen var riktigt bra gick på Flickan som lekte med elden med Emma var en riktigt bra film dock kommer det ju komma en till med tanke på slutet, jag gillar inte sådana slut..
Hunnit med fika och handlat lite mat eftersom kylen var tom..

Är dötrött efter backträningen och sen vart ju handboll med, kände mig inte på hugget alls för inomhusträning efter backen, menmen det var bara att bita ihop.. Har riktigt ont i foten också, det tycks inte vilja gå över:( Får kolla upp det eftersom det gått två månader nu. :/

Imorgon, ja det blir jobb för min del och sen träning igen..Weei vad kul dag, om inte annat så får jag in lite mer pengar återigen och det behövs alltid..

Nu ska jag göra mig lite kvällsmat, är utsvulten sen sova..Nattinatti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0