Everything is ment to last..

Lyssna på denna låten..

http://open.spotify.com/track/0Bx3RWrpGp8ZBA0ch0HNSP



Tell me what you really here for
if you never really loved me
I gave you my all but it still wasn't enough.
Cuz all you had to say is that you aint
lookin for commitment



Ska snart börja dra mig in mot Kungälv, har lite huvudvärk känner jag..kvällen var en salig blandning på gott och ont, huvudelen av kvällen var riktigt trevlig faktiskt så jag är väl helnöjd kan man väl säga..
Match ikväll typ halv 8 eller något vettifanken mot vem men det lär man väl märka..jag har nollkoll
Måste lämna in lite filmer också, SEEEEGT.. orkar inte åka, ska kolla om jag kanske kan lämna in dom på hemmakväll i Kungälv istället..

Nu ska jag käka lite frulle, sen dra mig..vi ses:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0