For that one special moment..

Har varit riktigt duktig idag och klivit upp halv 8, varit ute och kört i ungefär en timme och nu sitter jag hemma och bara väntar med jätte ont i magen men samtidigt med en känsla av att vilja så himla mycket och jag vill och jag tänker klara det..

Gick riktigt bra idag på morgonen med mamma, lite små saker att hålla reda på bara annars så ska det här gå vägen i promise myself.. Ett löfte är ju till för att hållas och det tänker jag absolut göra..

En person introducerade John Mayer för mig och gissa om jag är helt såld, lyssnar på allt han gjort på repeat dessutom, även Tracy chapman är en riktigt goding :) Tänkte att du kanske kunde lära mig någon av dessa låtar på gitarr, tyckte det var en bra uppgift till dig..

Aja hoppas ni får en bra dag iaf, tänker absolut jag ha.. Im back in business tomorrow in gothenburg again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0