Fuck y*u

Sitter hemma just nu, kollar lite på tv och sitter här, blev en jobbig lördag igår jobb i över 14 timmar från halv 6 till typ halv 9 på kvällen så jag var skapligt trött efter det. Sen blev det att åka direkt till Nicole för vi skulle ut men blev ingen långvarig utgång, satte oss på Charlies änglar tog en drink, mötte upp jossan, alex, bea och dempe men sen bestämde vi oss för att åka hem istället..
Bra beslut, jag var dötrött och behövde en rejäl dos med sömn, klev upp typ halv 2 idag så för ungefär en timme sen och är fortfarande trött hur kommer detta sig?

Det regnar ute just nu, ska snart göra mig i ordning..Får se vad dagen har att bjuda på men någonting antar jag att den har..

Im not a fool you know, too bad if you thought that..

Nu tänkte jag faktiskt göra mig något att äta, är rejält hungrig..Hoppas ni har haft en bra helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0