Hide Away

Dont tell me not to leave, right before I go..
I have made a choice..

Was looking for a place to hide away



Jag är sjukt idag, missade till och med jobbet och det känns mindre bra faktiskt, har smått ångest för det just nu, behöver verkligen pengarna, får försöka hitta något mer jobb men så lätt är det ju faktiskt inte :/
Jag gillar inte sjukdagar, jag gillar att göra saker och när man är sjuk så är det inge kul att göra saker för då orkar man inte och det är ju också negativt och jag är ingen negativ person så det här går inte ihop..

Kanske ska man städa idag? Eller städa har jag ju gjort men slänga massa sopor, är urusel på att sopsortera så det kanske man borde göra?

I dont know, får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0