I´d say

Har hunnit med sjukgymnast och träning och nu sitter jag hemma hos Emelie:)
Haha med henne kan man alltid få sig ett gott skratt..

Hon var ute på stan igår så hade någon amerikans/svensk tjej kommit fram och pratat typ som tony erwing tror jag han heter:P så började hon tydligen prata om bibeln och allt med henne och hur tron är i Amerika då och så säger emelie - men jag har inte tid så ger Emelie henne hennes mobil nr, smart ass:P det är emelie i ett nötskal verkligen, så nu har hon tydligen fått en stalker..

Haha sen så nu när vi kommer till emelie så sätter jag mig här framför datorn medan hon duschar så ser jag en söt lite flaska som luktar väldigt gott, persika om inte annat så ser jag att hon köpt lite nytt glidmedel så säger hon såhär.."det är as gott, testa" HAHAHAHA.. jag dog typ, emelie ännu i ett nötskal men hon är så charmig så..

Nu ska vi kika lite film, vi hörs imorgn..gonatt med er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0