I just cant figure it out..Im in love

Jag är kär på nytt, hör och häpna..

Jag är helt såld på en ny grupp, den går verkligen på repeat här hemma..
Jag pratar såklart om Honor Society:)


Inte nog med att dom har galet snygg stil så är deras låtar grymt bra..
Konsert i Sverige snart kanske? Först ska jag nog fokusera på Pink för det kommer nog bli riktigt bra tror jag..
Rihanna var ju topp 1 vi får se vart hon hamnar efter pink då..

Nu sitter jag bara hemma och väntar på träning, visst är den där väntan verkligen "jätte" kul, tur att man har jobbat fast man varit trött, man slipper ju iaf sitter och bara vänta och vänta.. Nu har jag ju iallafall gjort något vettigt av tiden..

Ska ta och skicka lite uppgifter och så, så jag får lön från i Lördags, den gillar jag:)

Vi ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0