I know you can

Håller på att göra mig i ordning, snart bär det av till Kiruna faktiskt med en liten jobbig känsla i magen, hade viljat hinna med mer när jag varit här, men jag får ta och gott göra er jag inte hunnit träffa tills nästa gång jag kommer, känns lika tråkigt för mig att inte hunnit träffa alla men what to do? Får skärpa till mig tills nästa gång

Och ja Mamma jag kommer sakna er lika mycket som ni kommer sakna mig:) Men det är ju typ bara två månader tills vi ses igen tills dess får jag se till att kanske förändrats lite haha;) min farmor och farfar "du ser ju ut som du gjorde sist, inte har du förändrats något" och jag "klart jag inte har blivit en annan person sen juni, så fort förändras man inte";) dom är så söta..
Farfar & farmor hade även vunnit 500 på triss och gav till mig som tröst för att jag var så nere igår, tack för att ni tänker på mig:)

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning, sen blir det bilkörning upp till Morfar sen kiruna för att hoppa på flyget back to gothenburg..

Hade gott allesammans, vi ses igen när jag är tillbaka..tills dess ta hand om er och frys inte ihjäl;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0