I learned to play on the safe side, so I dont get hurt..

Ikväll blir det att umgås med Paues, blir nog trevligt tror jag..:) Var längesen så det är ju dags nu, tjejen med kryckorna;)

Nu däremot måste jag göra mig lite mat innan träningen, Emelie hämtar mig lite tidigare så jag kan hämta min laddare också, måste även packa väskan

Come with your heart and leave the rest to me
I´ll be your cure
Dont be afraid, of whats in front of you
Cause, it will work out in one way or another

Varför gör man alltid så att man spelar "Safe" istället för att bara chansa lite i livet och leva det fullt ut när man väl har chansen till det? Fast jag kanske ser saker och ting i ett annat perspektiv iallafall när man vet att man så lätt förlorar människor i sitt liv, man går och ångrar sig för vad man inte gjorde och vad man inte sa
istället för att bara göra det..Man tar saker allt för ofta förgivet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0