Iskaaaaallllt

Usch jag frös ihjäl mig där ute, ville bara springa in i värmen.. Hann iallafall till Kungälv och lämna filmerna så det var ju skönt, dock somnade jag på bussen igen vakna upp på backaplan så hann ju byta där iallafall istället för inne i stan, skulle egentligen ha kollat matchen i lisebergshallen idag men jag är ALLDELES för trött för dt, med tanke på att jag somnade på bussen så jag bestämde mig för att åka hem istället och vila en stund och sen mysa framför idol..:)
Good choice..

Vad gör ni en fredagskväll som denna då?

Jag ser INTE framemot morgondagen, usch 14 timmars jobb känns ju sådär lockande..


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är hem resan bokad 21 dec=)..vette tusan om vi släpper dig tillbaka till götet;)kram mamma

2009-10-23 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0