Lay all your love on me

Dont go waisting your emotions..
Lay all your love on me

I would never fall so easily..



Nu sitter jag här tar det lugnt, ska snart sätta på en film men vettefanken vilken det blir men någon bra såklart :) Om det nu inte är någon bra på tv, sen ska jag ta bussen hem för att hämta träningskläder, för vet ni vad jag ska faktiskt träna idag :) Weeei, har väntat hela förra veckan på att bli helt frisk, lite smått förkyld ännu men det skadar ingen..iaf inte mig..

Hör och häpna, jag kollade fotboll igår ett + till mig där.. galet, men jag börjar faktiskt lära mig lite grann..

Nu ska jag sätta mig vid tvn istället..ha en bra måndag och btw jag fick jobb på tors-fre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0