My heart will go on

A new day has come..

Through the darkness and good times
I knew I'd make it through
And the world thought I had it all
But I was waiting for you

Where it was dark now there's light
Where there was pain now there's joy
Where there was weakness, I found my strength
All in the eyes of a boy



Texten, om jag kan relatera till den.. Jag behöver nog inte ens fråga mig själv..

Trodde först på förmiddagen att jag just hade haft världens hemskaste dag, stressig och förjävlig men vet ni vad? nu på eftermiddag så sken jag upp igen, det behövs så lite verkligen och det kändes verkligen bra och varmt och nu vet jag varför jag gör det jag gör :)
Sen skiner solen som bara den, är rätt skönt sådär värmande i solen men ändå kyligt, riktigt mysigt höstväder så jag tänkte faktiskt hoppa i duschen göra mig i ordning och åka in till stan och sitta där och ta det lugnt..Bara vara

Fick även jobb Mån-Tis nästa veckan, great hoppas på fler dagar med jobb nästa vecka så kan jag kanske förvänta mig en bra lön i november ändå..Det börjar lösa sig nu känns det som, kanske kan lägga undan lite trots allt till mina framtida planer:)

Nu ska jag kila, hoppas ni också har haft en helt underbar Torsdag, för det har jag haft trots starten, man kan alltid välja att deppa ihop eller försöka se något bra ur det hela ..Så jag väljer nog det sistnämnda, jag är verkligen en knasig människa men är inte det lite kul? Som Elsy sa "jag ser till att varje dag säga till de jag tycker om hur mycket de betyder för mig, jag gör det jag känner för, för då slipper man tänka (tänk om) eller (varför gjorde jag inte det där)" Så om man kanske skulle trilla omkull någondag av någon anledning så har man iallafall levt..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0