Oooh

Yeey, mitt körkort har kommit ska snart och hämta ut det, nicenice:)

Har även jobbat idag, har haft en halvskön dag, lite stress men det dog jag inte av så det var okej, jobb imorgon igen..känner mig riktigt hurtig just nu, känns positivt..Fick även delegering idag och det är ju också något.

Nu är det inväntan av träning, tänkte göra lite mat hämta ut brev som mamma skickat nere på hemköp, vila och sen träna, får se hur jag hinner klämma in allting på den här korta stunden med tanke på att träningen börjar 17:45..

Ska inte sitta här då, så jag hinner istället men vi hörs ikväll..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att ditt körkort kom=)..att du får arbeta,fått delegering=)kanon..fåse vad du säger om paketet;)kram mamma

2009-10-13 @ 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0