Pity me

Jaja, torsdag är det som gäller än engång, får hålla tummarna denna gången nu, nu har jag börjat smälta hela röran här och det löser sig nog, får väl helt enkelt visa att jag är bättre än så, för det är jag verkligen, ta nya tag och ladda om ..Sånt här händer, tyvärr och såklart mig men what the heck jag klarar såna här snedsteg..

Hem färd imorgon då, back in gothenburg då.. Samtidigt så ska det blir skönt, har varit skönt att träffa släkt och så igen var ju ett tag sen, det behövs också ibland..

Mira är hel tokig här också, rena rama kaoset precis som mitt liv, är det inte härligt att egentligen inte veta och bara go with the flow, se vart man hamnar och inte planera för mycket ..Bara vara, den känslan gillar jag
Jag får väl se vart jag hamnar i slutändan, eller slutändan kan man kanske inte kalla det men vad som händer och sker, vad jag bestämmer mig för blir nog bra tror jag ändå..

hoppas eran torsdag varit lite mer positiv än min, får hoppas på en positiv kväll då istället..

Hade gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra emma=)bara kavla upp ärmarna..3:e gången gillt.du fixar detta..trist när du måste åka ner igen:(...kraam mamma

2009-10-01 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0