raining..

Det regnar ute som bara den, typiskt göteborg sa det idag till han på bilskolan "det är helt blått och fint på himlen och ändå regnar det, är inte det lite typiskt göteborgs väder?" så säger han såhär "ja allt här i göteborg är blått och vitt, dessutom vann blåvitt igår" min tanke for direkt "okej, jag och fotboll, nej jag säger ingenting blir nog bäst så"

Hur som helst är det verkligen supermysigt när det regnar när man sitter inne kan jag tillägga då, hatar att vara ute i regn, men som sagt jag är en riktig sån där mys människa som gärna gör det lite extra om kvällarna så nu har jag tänt massa ljus här och ligger i soffan, slappar och kollar på tv..tänkte faktiskt göra lite te och några goda mackor till kvällsmat ..MYS i högsta grad ellerhur..

Nu ska jag fortsätta kolla på the mentalist..Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0