Shattered

Har hunnit kolla lite av The hills och The city just, ska börja gå och sova nu känner att jag verkligen är dötrött, tror det behövs lite sömn, jisses vad helgerna springer iväg, har gått hur snabbt som helst ju, det är så när man har kul..

Little lost, in the middle of my heart..

Har iaf haft en lugn dag, match med vinst och så..Sen slapp jag även åka med bussen och lämna filmerna, thank you sweetheart for that, var verkligen jätte snällt:) Tacksamma Emma som sitter här tror jag..
Dagen har varit bra, hamnade i en liten svacka igår brukar inte hända mig, jag står på mig och går vidare men igår var det som att vissa saker bara föll men nu är jag tillbaka igen, mitt normala tillstånd är återställt, tror det behövdes för att vakna upp lite och inse saker och ting..

Och lel, jag finns här för dig vännen, just letting you know..
Whatever it is just call me..

Det är ju det man har vänner till, att glädjas med och kunna stötta..Im here for you..

Nu ska jag sova, hoppas ni alla har haft en bra dag och hoppas att morgondagen blir lika bra eller bättre till och med.Godnatt med er sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0