Shelter

Nicole kom förbi mig, den tjejen alltså ja vad ska man säga? Hon har alltid svar på allting eller ja nästan allting iallafall, mycket prat och mycket skratt..
Hon har ju fyllt 20 också så det får man ta och fira till helgen, blir nog en bra helg tror jag, inget Linköping denna helg fick jobb på lördag med Emelie i typ 14 timmar men bra med pengar ger det, så värt är det iallafall..
Kommer nog blir riktigt bra tror jag..

Idag, vad händer idag? Har inte riktigt bestämt mig angående träningen är jätteförkyld och seg i halsen men jag vill verkligen träna, eller jag får rättare dåligt samvete när jag inte tränar så det känns lite som ett måste, samtidigt som det inte alls är bra men what to do? Jag sitter här med beslutsångest..Någon som är villig att hjälpa mig med denna beslutsångest? Någon kan få ta och låna den av mig, det är till och med gratis..

Nu ska jag kila och umgås lite med nicko, vi ses och hörs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0