Sitting here

In a boring room..

Väntar just nu på att min lunch ska bli klar, har i kroketter i ugnen och sen är det lövbiff igen.. Sen blir det ner på jobbet och stressa igen, morgondagen bävar jag mig för, 14 timmars jobb men bra med pengar ger det, kommer vara HELT slut va..
Sen ska vi fira Nicoles 20års dag, så då gäller det att hitta något som VERKLIGEN piggar upp en till kvällen..tips?

Drömde världens hemskaste och jobbigaste dröm inatt, INTE kul :( Helt galet, efter 9 år så börjar jag drömma sånt här, vad hände där egentligen?

Nu däremot ska jag ta en snabb tupplur så jag orkar fortsätta i ett bra tempo efter lunch, inget mer larm snälla..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0