Tik tok

Tik tok med Ke$ha är riktigt bra, blir sådär skönt taggad till att göra något :)

Nu har allt folk också försvunnit härifrån, var nyss fyllt med folk runt omkring här nästan så man blev chockad brukar aldrig vara så här mycket folk här, men det var trevligt iallafall nu känns det bara ensamt igen att sitta här i över en timme till för att vänta på flyget, någon som vill hålla mig sällskap en stund kanske ?

Jag är riktigt sugen på bowling vettetusan varför kanske för att ted nämnde att han skulle spela biljard och jag är ingen höjdare på biljard, däremot bowling kan man åtminstone ha lite tur i :)

Måste först ta mig från flyget hem och först då när jag vet vad klockan är så kan jag börja planera min kväll, segt om inte annat, det är nu man ska ha bil det skulle inte sitta illa..

Nu stänger jag ner mitt batteri är snart slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0