Vad hände där?

Vet ni vad jag gör just nu förutom sitter här då? Jag lagar faktiskt mat och vet ni vad det blir? Det blir lövbiff med kroketter och sån där vitlökssmör, vad hände där egentligen? Ja jag tänkte väl lära mig laga lite fler rätter så om detta blir gott så ja kanske jag bjuder på det någon dag:)

Jag är ju en rätt generös människa när jag väl kan vara generös dvs, men snart så, snart :) Så vad har jag gjort idag? Jag har jobbat duktiga jag när vissa personer tror att jag alltid ska sjukanmäla mig;P sen har jag hunnit promenixa lite på stan och tagit mig själv en behövlig chai, det är så juligt om den där chaien och julen är ju riktigt mysig och jag längtar verkligen just nu, all mat, trevligt sällskap och massa lycka vad kan bli bättre än det?

Heey, sentimentala jag.. Nu ska jag fortsätta med min underbara mat, återkommer med hur gott det blev eller om jag fick kasta allting:P



Det blev ätbart, mycket ätbart great nu har jag middag imorgon med:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra gumman=)du kan få bjuda oss på något riktigt smarrigt när du kommer hem;)vad kul att du får arbeta=)hoppas du får mycket vik..för money behövs=)kraaam mamma

2009-10-15 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0