Wake up in the morning..

Godmorgon mina damer och herrar .. Har alldeles just gjort mig i ordning och ska snart ta bussen till körskolan, blir dubbel lektion idag, just letting you know ..(stay home) :P
Vad står på schemat idag då? Ja jag ska först nu till körskolan, sen snabbt träffa Emma sen blir det att jag och Sofia åker till mig tror jag och gör lite middag inför träningen sen tar vi oss ut till Kungälv for some practice..

Sen får jag se vad som händer, mina dagar är ju sådär extra händelserika, är faktiskt helt överraskad att jag har ett fullspäckat schema nu under dagen, helt underbart då slipper jag sitta här hela dagen än engång..

Nu ska jag packa ihop lite saker jag behöver ha med mig, de jäklarna på körskolan tar inte kort, sket också :/

Kom på att jag höll på med det där norrland vs göteborg och jag har faktiskt kommit på en till sak det omtalade vädret såklart, där blir det nog 1-0 till göteborg eftersom jag höll på att frysa ihjäl där uppe när jag var hemma, hade tur som kom tillbaka levande;) haha ..

Nu kilar jag, wish me some damn good luck...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur det än är..så är vintern här uppe rätt så fin;)om man jämför med regniga o kalla götet hela vintern.=)eller hur?kram mamma

2009-10-06 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0