Without you here

Gosh det här är inte lätt va, nu har jag även hittat till The goo goo dolls, massa sjukt bra låtar:) Exempelvis Without you here



sådär ja, nu kan ni lyssna på den med..

Har inte varit så där jätte aktiv på senaste, be rom ursäkt för det..
Har iallafall jobbat nu två dagar har än en dag framför mig och det ska nog lösa sig det med, bara vi inte bli alldeles för lite folk för då stupar jag jämfota framåt..

Har även lagat lite surprise dinner, lets see if its good:) I hope so..Kom på att jag faktiskt tycker det är rätt kul att laga mat, dock så har man inte orken till det så ofta tyvärr, får skärpa mig tänkte faktiskt om det blir över lite mat idag ta med mig på jobbet så har man en riktig lunch och inte bara gröt, yoghurt eller liknande..

Nu däremot ska jag lägga mig framför tvn i väntan..Ses:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0