Wondering

Sitter här hemma just nu, tar det lugnt har alldeles nyss städat hela lägenheten, känns skönt att bli av med lite saker, ska börja röja lite i garderoben också, mycket där som bara ligger helt i onödan finns folk som behöver det mer än att jag tror att jag "någongång" ska använda det..

Sitter här och filosoferar lite just nu, massa tankar som åker runt i huvudet på mig, jag tog jobb imorgon också sa tidigare att "aldrig" mer på en lördag men sen så kände jag att ja jobbar bara till lunch ändå och jag behöver pengarna, är riktigt bra betalt om helgerna så what the heck, får vara lite trött men det är det värt..
Måste ju börja få in lite nu om jag ska kunna lägga undan också, behövs för jag har stora planer=)

Har även träning idag, sen till halv 9:/ det är ju segt om något men va tusan, jag överlever..

Ska in och fika med Johanna lite senare också tror jag innan träningen, jag och fika vad är det med mig och det? Haha aja det är trevligt eller om vi kanske tar en bit mat istället, får ju iallafall lite sällskap om inte annat..

Nu ska jag göra lite små göra, vi ses och hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0