A crazy night

Ja igårkväll vad kan man säga? Galet kan jag nog säga, haha hur gick det för mig med det där om att åka hem tidigt eftersom jag jobbade idag, tror ni jag mådde bra på jobbet idag? Helt slut under lunchen måste sett ut som att jag inte sovit på fler dagar och dessutom vara helt förstörd..

Var en riktigt kul kväll igår faktiskt, blev nivå trots allt och sen eskalerade jag och åkte hem och jag träffade nog de sötaste paret ever på busshållsplatsen, är gött när folk tröstar en, helst när man aldrig träffat människorna innan, där kan man tala om medkänsla..Tack vem ni än nu var..

Haha och jag är helt sjuk i huvudet på något sätt, haha men det är ju sådana här kvällarn som är roliga för sen kan man gå tillbaka och minnas och undra vad fasen man tänkte på egentligen, är sådana här kvällar som man pratar om långt in på nätterna :)

Men nu mår jag skit och det är faktiskt helt enkelt mitt fel, så jag tänkte ta och sova en stund, sen hoppa i duschen och göra mig i ordning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0