A moment like this

Kära nån, nu börjar mitt minne klarna lite efter kvällen och jag tror jag har suttit rätt länge nu och skrattat åt massor och åt mig själv framförallt, tack ändå Pappa för att du ställer upp vid 4 på morgonen och pratar mig till rätta.. Det betyder mycket ska du veta..
Jag har världens bästa föräldrar helt klart..

Så vad har min dag bestått av då? Jag har hunnit jobba illamående och trött och det var min värst jobbdag ever, sovit i kanske 4 timmar på dagen och det lär ha behövts.. Har inte gjort särskilt mycket idag faktiskt förutom jobbat men nu däremot ska jag ta mig in i duschen ..

Men hoppas ni har en bra lördag kväll iallafall..vi ses:)

Jag glömmer såklart inte kameran så här har ni some pics again from yesterday:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du lilla gumman=)nog skrämde du oss när du ringde 4 på morgonen:/trodde det hade hänt något riktigt allvarligt..sen ringde min väckare vid 5..dags o kliva upp..men konstigt nog gick det ändå bra att arb 7-22 i går;)kraam mamma

2009-09-20 @ 11:56:24
Postat av: Anonym

lycka till i morgon;)håller tummarna..kraam mamma

2009-09-20 @ 22:28:03
Postat av: Johanna

Min lördag var också lite galen =). Men bilderna från fotograferingen blev bra, finns på facebook om du inte redan har sett dem. Hörde att du har uppkörning imorgon, håller tummarna att det går bra för dig. Kram på dig kära syster!

2009-09-20 @ 23:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0