Already gone..

You´re an idiot and im a fool..

Sitter hemma på lunch för tillfället, Emma är även här.. blev att hon sov över här inatt hon har ju fått lägenheten här så hon flyttar in idag, så när jag slutar blir det nog att åka in och ta en fika och visa vilken buss hon tar till lägenheten:)

Jag är lite smått irriterad idag känner jag, irriterad är kanske inte rätt ord, besviken och lite ledsen tror jag stämmer in bättre faktiskt..att så lite kan göra så mycket verkligen, fast egentligen kanske det inte är så lite. Jag känner bara varför har "folk" så svårt att bara ta chanser ibland, våga leva lite mer utan att tänka på konsekvenserna för ibland tänker man nog på dom alldeles för mycket, man oroar sig alldeles för mycket i onödan, eller är det bara jag som känner att lite spontanitet är bra för en?

Ska snart tillbaka till jobbet, blir att dela ut lunch och sen har jag några promenader att göra också, det ordnar sig nog, hoppas eran start på dagen har varit bättre än vad min varit..

Ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0