Back in the city..

Yes im back från Eslöv, mysigt va? Nu har ni varit utan mig alldeles för länge..
Har varit ett helt okej läget, däremot alltid kul att vara med laget, stugorna var lite som de var men mysigt ställe med en sjö just brevid, har även hunnit visa mina dolda talanger har nämligen varit ute och rott, några cirklar här och där blir det ju alltid men ett stort plus till mig själv där..

Dagens kommentar kom från både Nicole och Emelie

Va hade en liten tävling i bussen så vi skulle orka hålla oss vakna, så det blev att komma på olika "städer/samhällen" i Sverige..

Emma till Nicole: Säg någon stad på D
Nicole: Dalarna
Emelie: Men det är ju en världsdel

Haha jag kommer få tillbaka för den här, men i bilen var det väldigt roligt..Skrattade mig till tårar efter den kommentaren;) Men Emelie du vet att du är helgo ändå fastän din Geografi behövs kollas upp..

Så nu sitter jag bara här hemma igen och tar det lugnt, ska sova rätt tidigt tror jag, är faktiskt rätt trött..Lite film sen drar jag mig, men hoppas ni har haft en bra Söndag, vet att söndagar inte är världens bästa dag men iaf..

Vi hörs och ses imorgon igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt=)..att få gapskratta är verkligen härligt..det behöver vi alla ibland;)kram o sov gott gumman=)mamma

2009-09-06 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0