Barely ..

Nu är jag hemma igen och jag är faktiskt rätt så pigg har sovit rätt mycket inatt ändå och det är ju skönt att få tillbaka lite sömn, lär bli mer inatt eftersom flyget lyfter från Landvetter 08:00 på morgonen så sisådär 05:00 kliver jag upp för att fixa klart allt, göra mig i ordning och sen dra mig ..
Känns ju inte allt för lockande det där med tidig morgon, men kan ju alltid sova på flyget det funkar ju också..

Idag vad händer idag då? Jag har ingen aning än, Jossan och Alex skulle kanske ut får se där, Emma kanske skulle ut får se där med eller så kanske jag bara stannar hemma och vilar mig inför imorgon, blir ju inte att vara ute länge iallafall det är ett som är säkert iallafall, kanske bara kikar förbi någonstans..

Behöver även fixa lite saker tills imorgon så ska lägga mig och vila en stund nu, sen göra mig i ordning och ta mig inåt stan..Vi ses och hörs:)

Im lost for the very first time, I dont know anymore, im just lost ..

You don´t know what you got
until you missing it alot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0