Brand new start

Jag nu sitter jag återigen här, trevligt va?

Lyssna på Alter Bridge - Brand new start, den är bra:)

Hur som helst, just nu håller jag på att laga mat hur duktig som helst är jag..Idag blir det tomatsoppa med lite bröd och så, kommer nog bli riktigt gott. Luktar iallafall väldigt gott..
Är inte jag kock så säg? Hur bra som helst ju, kanske borde satsat på det yrket istället ? Haha eller inte, men jag tror detta faktiskt blir riktigt gott och det positiva i det hela är att jag faktiskt kan frysa in lite mat så jag har lite extra matlådor eftersom mina börjar sakta men säkert ta slut..

Så vad gör jag ikväll innan avresan till skåne? Jag lagar mat, ska lägga mig framför någon film tror jag och bara slappa. Helt otroligt enligt mig, jag tar det lugnt? Vad hände där egentligen, men kanske behövs då och då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0