Breakeven

Im falling to pieces..



Har hunnit jobba idag igen ute i Kungälv med småttingarna, de är så söta..Idag skulle tydligen alla killar gifta sig med mig..Imorgon och på fredag blir det på hemtjänsten.
Hallådär nu kan du inte kalla mig lat;) Jag är igång som bara den just nu, härligt är det verkligen att inte bara sitta hemma och känna att pengarna rullar iväg, för nu rullar dom även in:)

Så har även hunnit med träning idag, kände i knät idag så jag gymmade istället och sen var det intervaller som gällde skulle gärna ha kört lite fler känner jag så man verkligen får träningsvärk imorgon, saknar den känslan, vettetusan var min träningsvärk tagit vägen..Kanske blivit för stark?;) haha

hoppas ni har haft en bra dag idag, jag har levt på lite lycka idag faktiskt och den avslutades inte allt för bra, men ni vet maten gjorde susen så nu är jag uppåt igen, tacka gud för det..Hatar att ha en dålig känsla i magen

Nu ska jag lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt :) hoppas det går något bra också, ses..




Kommentarer
Postat av: Anonym

kram på dig gumman/mamma

2009-09-24 @ 07:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0