Call me irresponsible

Sitter och lyssnar på just den låten med Michael Buble samtidigt som jag sitter med min kära äckliga mask i ansiktet, jag är inte sån som håller på med sånt här men nu när jag väl fick den här masken av Lelle när jag fyllde år så jag tänkte mer att man kan ju inte spara på saker hur länge som helst så nu testade jag den och den luktar gott men det hettar verkligen:P

Check me out, en riktig heting tycker jag verkligen..

Jag vet att ni hade velat vara här nu bara för att jag är så otroligt mysig:)
Hur kan man inte vilja gosa med mig i detta skick?

Jag har inget för mig så tänkte att jag kanske ska ta hand om mig själv lite grann, tänt lite vanilj ljus (oh älskar inte ni vanilj, vet att Madde avskyr lukten men den är verkligen sådär mjuk och go, får alltid sån myskänsla när jag känner doften av vanilj), så sitter jag i min morgonrock men vet ni vad som fattas, jo en riktigt bra film..

Vet ni vad jag saknar? Jo jag saknar banne mig en öppen spis, saknar att sitta hemma med en brasa, kolla på någon film och bara ta det lugnt, när det är sådär extra kallt ute och så sitter man inne med öppen spis, ja ni kan ju bara föreställa er, nu kanske ni förstår varför jag älskar julen hemma i norrland:)

Jag är en riktig mjukis har jag kommit på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0