Complicated..

Varför ska allting vara så himla komplicerat för? Sen är ju frågan varför man alltid bryr sig om vad alla tycker och tänker? Jag är själv sån som bryr mig väldigt mycket men egentligen när man tänker efter? Who gives a shit?


Jag dör snart, fan blir så jävla arg så det är sjukt, brukar inte bry mig om sånt här men nu börjar det faktiskt gå för långt här..jag vettefan vart jag ska göra av alla känslor just nu, har lust att ta ett brännbollsracket och slå någon i huvudet riktigt hårt men så långt ska jag inte gå..

Aja skitsamma, fick ingen som helst lust till att fortsätta skriva kommer bara sluta med att det bara är massa tråkigt att läsa och det är ju inte därför jag skriver ..men hoppas ni har en bra kväll iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0