Dålig mottagning

Mamma har tydligen velat se hur det blev efter mitt frisör besök så här har du mamma, såhär blev det och jag är faktiskt riktigt nöjd, dock lite kort blev håret men med tanke på skicket det var i tidigare så behövdes det väl tas så mycket antar jag..
Det växer ju ut rätt snabbt ändå..


Sådär, nu ska jag fortsätta städa min lägenheten tror det behövs med tanke på att jag åker iväg till helgen så är det skönt om man kommer hem till något städat, har en hel del teori att ta hand om också..

Ses och hörs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt=)du är lika söt som vanligt;)fast huvaligen..det va inte billigt att gå till din frisör;)kram mamma

2009-09-03 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0